Servicemål for Ebeltoft Apotek

Apotekets Servicemål
Her på apoteket arbejder vi meget på at øge kvaliteten i vores ekspedition af, og rådgivning om lægemidler m.m. Vi ønsker, at betjene vores kunder hurtigst muligt med sikkerheden i fokus. I den forbindelse har vi fastsat en række konkrete mål, som vi ønsker at overholde. Vi vil gerne give den bedst mulige kundeoplevelse. Vi laver målinger, og vurderinger, for at forbedre servicen.
Apotekets ventetid:
90 % af apotekets kunder skal have kontakt med personalet indenfor 5 minutter.
95 % af apotekets kunder skal have kontakt med personalet indenfor 10 minutter.
Den gennemsnitlige ventetid bør være under 4 minutter.
Resultat ved sidste måling: Ebeltoft 2,56 min. Kolind 1,59 min. Rønde 1,80 min.
Dosismedicin: 
Apoteket tilbyder dosispakket medicin.
Accepterede fejl ved ekspedition af dosismedicin er 5 pr år.
Resultat af sidste registrering 3 fejl registreret i hele 2017.

Fejludleveringer: 
Må ikke overstige 0,02 % af det samlede antal pakninger. Det svarer til højst 2 fejl 
Pr. 10.000 pakninger. Antallet af fejl må ikke overstige 0,02 % af ordinationer pr. kalenderår.
Resultat af sidste måling Kolind 0%- Rønde 0%, Ebeltoft 0,002% og Mols 0%.

Servicegrad (leveringsevne):
Vores mål er at have de lægemidler, apoteksforbeholdte håndkøbslægemidler, samt en række vitamin-mineral og naturlægemidler som kunderne ønsker på lager.
Det betyder at du som kunde kan være sikker på, at vi i minimum 96% af alle udleveringer af recept og håndkøbsvarer har den ønskede vare på lager.
Resultat af sidste måling:
Rønde 96,9 % på recept og 99,9 % på håndkøbs- og frihandelsvarer. 
Kolind 98,4 på recept og 99,9 % på håndkøbs- og frihandelsvarer
Mols 98,9 på recept og 98,9 % på håndkøbs- og frihandelsvarer.
Ebeltoft 98,5 % af recept og 99,9 af håndkøbs- og frihandelsvarer.  

   
Tilgængelighed:
Der er nem adgang til apoteket for alle kundegrupper. Der er elektroniske døre, og nemt at komme omkring i apoteket, med kørestol, rollator osv.
Apoteket tilbyder udbringning af medicin i visse byområder, eller der kan sendes pr. post. Der er handicap parkering på alle afdelinger.
Der er levering til diverse plejehjem, genoptræning, håndkøbsudsalg, lægehus osv.
Rådgivning og information:
Det er apotekets politik, at alle kunder som køber medicin til sig selv, samt forældre til børn under 15 år, inviteres til dialog om lægemidler og beslægtede produkter. Vores mål er at mindst 75 % af alle kunder, tilbydes rådgivning og information. Kunden kan efter eget ønske fravælge denne rådgivning.
Resultat af sidste måling: Ebeltoft 81,9%- Mols 79,3%- Kolind 81,8% og Rønde 70,2 %.
Denne hjemmeside bruger cookies

Cookies er nødvendige for at hjemmesiden fungerer korrekt, og indsamler viden om anvendelsen af hjemmesiden.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere her.